linneawinroth

Alla inlägg den 13 september 2014

Av linnea winroth - 13 september 2014 23:24

I dag har jag först varit hos mormor och träffat kusinerna en stund innan jag skulle jobba. 

Ellie är så gullig och ville med mig till jobbet i dag och sen ville hon åka med mig i Volvon så lovade henne att vi ska till Vallarna i morgon och då ska hon få åka med i bilen. Hon var så ledsen nä rhon förstod att hon inte fick följa med. 

Så ja i morgon blir det en heldag med henne. 


Jobbet var okej, lite trött efter denna veckan med både jobb, träning och plugg.

I går köpte jag förresten nya träningskläder. Men desvärre har jag ingen bild på det just nu men ska fixa det i morgon så ni får se det. 


Nu ska jag återgå till lite arbeta vid datorn innan jag ska på dejt med min kudde. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards