linneawinroth

Alla inlägg den 20 september 2014

Av linnea winroth - 20 september 2014 23:45

i dag kunde jag inte vänta mer. Jag var ju bara tvjungen att pröva den. Det första jag gjorde blev en liten gullig elefant. Jag är ganska nöjd med tanke på att det var den första sak jag gjorde med den. 

Självklart finns det saker som jag kan göra bättre men som sagt detta var ju bara ett prov.


På kvällen hade pappa sina vänner här medan deras fruar är i Göteborg och kollar på Jill Johnson. Dom bor på hotell och allt så då får väll killarna vara hemma och ha kul här. Daniel kom med en stund innan han skulle hem och träffa någon kompis. Han drog nu vid 23:09 så då återgick jag till min symaskin. Nu får vi se vad det blir för djur. Mamma vill se en kanin så det blir säkert det också. Killaran ska snart dra till stan så får se om pappa är bättre på att cykla i dag än vad han var i går. Då han hade ramlat och slagit sig i huvudet. Men han säger ju att det skulle bli lugnt i kväll. Han är ju ändå 50+ så han borde ju kunna hålla koll på det. Men jag blir inte förvånad om han ringer senare och ber mig hämta han. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards