linneawinroth

Alla inlägg den 25 september 2014

Av linnea winroth - 25 september 2014 21:15

Ja i dag har jag både varit på det nya jobbet och skrivit papper, klippt mig, varit på Arbetsförmedlingen, köpt blommor och tränat. Dagen började kl 8:15 då jag var på Ny Kraft och skrev på papper. Sen var det bara att hasta mig iväg till frisören för där skulle jag vara vid 9:00. Jag skulle klippa mig och sen göra Dip Dye. Det började med att Johanna (min frisör för dagen) klippte mig och sen valde vi färg. Hon frågade även om det var min riktiga hårfärg och sen försökte hon färga det.

 

Efter klippningen

 

Efter den första färgningen. Det syntes inte att jag hade suttit med färgen i över 30 min. Det var inte ett ända hårstår som hade ändrat färg.

Frågan jag fick då var: - Är du säker på att det är din riktiga färg?

- Ja det är min egna färg. (Nej jag är osäker på det, någon kanske har färgat det i sömnen)

- Har ni egen brunn hemma då?

- Ja men den vattnat vi bara gräsmattan med, jag duschar inte i det vattnet.

- Har du något speciellt champo då?

- Nepp bara "Head And Shoulders"

 

Sen blekte vi det och då blev det typ orangegult.

Jag tog ingen bild på det då det var så fult.

Men sen fick vi förga om det så resultatet blev bra.

 

När jag var klar där sedan så gick jag till Arbetsförmedlingen och pratade med dom någon minut innan jag gick och köpte blommot till föräldrana som har bröllopsdag i morgon. 

På kvällen blev det även träning. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards