linneawinroth

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av linnea winroth - 13 januari 2015 11:57

Ja i dag skulle jag egentligen varit i stan och pluggat Engelska men då jag hoppade av kvälls kursen så är jag nu ledig. Eller ja jag skulle vara ledig oansätt för schemat startar inte fören på Torsdag och Engelskan började inte fören nästa Tisdag. 

Men på lappen jag hade fått så stod det att jag skulle vara där i dag med. Men det gällde ju typ bara dom som gick VårdVUX. Typ vård utbildning.


Men i alla fall så är jag hemma i dag och har lite tråkgt. Jag hoppades ju på att jag skulle få jobba något i dag men nej inte i dag. Men jag kan ju slå vad om att dom vill att jag ska jobba i kväll då jag ska börja min träning igen efter att ha jul ledigt. Det ska för övrigt bli riktigt kul att få träffa Maja igen. 


Så ja vad gör man i dag då? Jo man ser väll på lite film och sen ska jag försöka lära mig min nya kamera med både ett fast objektiv och en inspelnings fuktion. Det skulle vara något med det fasta objektivet och inspelnings fuktionen sm var speciell. Så ja vi får väll se vad det är. 


Nu ska jag se om jag hittar något kul i kylen och sen se på film.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards