linneawinroth

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av linnea winroth - 15 januari 2015 22:30

I dag har jag varit i Göteborg med Sara Olsson. Vi hade det mysigt när vi både kollade på kartor, reseböcker och kläder. Sara ska snart ut och resa så hon köpte en bok om Australien. Sen blev det även en liten mjukisdräkt till hennes systerson. Själv köpte jag en ny jacka.

 

Visst var den snygg. Jag bara älskar den och jag har alltid velat ha en jacka med dubbelknäppe och många knappar.


Efter en bra försening med tåget så var vi tillsut hemma i Falkenberg igen. Vårat tåg hade först något drift fel så dom kunde inte köra i full fart utan vi körde i en lägre hastighet och det resulterade i att vi kom senare till alla stationer och efter att ha kommit 20 min sen till Varberg så blev vi stående där för att eftersom vi var sena prioriterades andra tåg. Så jag vi stod väll på stationen i Varberg i ca 20 min. Och när vi tillslut fick åka så var det ett singnalfel så då fick vi vänta ännu längre. Vi åkte med tåget 15:10 från göteborg och tåget som gick 15:40 från göteborg han ikapp oss i Varberg så bara för att dom skulle kunna komma in på stationen i Varberg så fick vi ställa oss mellan dom två övergångaran i Varberg och där fick vi sen vänta på att singnalfelet skulle åtgärdas. 


Så efter att ha kommit hem 40 min senare än beräknad tid så var man ganska seg. Och vem tror ni väntar när man kommer hen? Jo mormor och Leif. Så det blev till att mysa en stund med dom innan jag satte min framför datorn och väntade på att "Bloopers" skulle komma på tv:n. 


Nu sitter man här i sin säng och glor på en film.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards