linneawinroth

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av linnea winroth - 16 januari 2015 19:56

I dag har jag och zara varit en snabbis i stan och sen har vi kollat på "The Hunger Games - Catching Fire" Zara hade visst inte sett den innan så då får man ju kolla på den innan man kan gå vidare till "The Hunger Games - Mockingjay Part 1" 

Så den får vi ta och se sen. 

Annars har jag pysslat med att boka tåg och hotell till Stockhom. Nu är det dax att göra något jag inte gjort på ett tag. Jag ska på en ny film inspelning i Stockholm. Det blir en Ailien vs Zombi film. Så nu ska jag bli en Zombi och sen bli brutalt mördad i slutet. Hihi ja varför inte? Jag går med på att bli mördad av en Zombi. 


Vet inte så mycket för tillfället men kommer självklart uppdatera om den saken sen när jag vet något mer. 

Nu ska jag se på Fångarna På Fortet. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards