linneawinroth

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av linnea winroth - 19 januari 2015 15:26

Japp nu är det dax igen för att göra en ny utredning. Jag ska ju söka skolor snart och då behöver jag en ny utredning så jag har i dag under ca 2 timmar gjort några tester och ska tillbaka i morgon och göra några avslutande tester. 

Vissa tester är riktigt fjantiga som att kolla på bilder och sedan säga vad det är. 


Det är bilder på typ en bil, en säng eller kanske en penna. Sen finns det ju svåra bilder också som typ en portklapp eller ett Ok till djur. Men av ca 60 bilder kunde jag 55st. Så nästan alla. Sen skulle man läsa lite och sen förklara texten man läst. 

Visst fanns det svåra tester också som att läsa 6 olika bokstäver och memorera dom under ca 1sek och sen upprepa dom. eller som att läsa ett långt ord på 1sek. 

Så dagens tester var blandade och det kommer det nog vara i morgon med. Det ska bli lite skönt att bli klar även om det bara är 4 timmar så tycker jag att det är lite jobbigt då man måste prestera lite och försöka hänga med i alla uppgifter som är ganska snabba. 


Men jag är ändå nöjd med dagens prestationer. Jag skriver ju en del även om jag har svårt att stava. 


Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska se sen om jag orkar ta mig ut och fota lite nu när snön har lagt sig lite på gräs och tak. Eller om jag stananr inne och sjungre lite till. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards