linneawinroth

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av linnea winroth - 25 januari 2015 20:15

I dag har jag först jobbat 7-13 och sen var det dax att dra raka vägen till Väla med mamma. Mamma är med mig nu när jag ska kolla på en skola. Vi stannade på väla för att kolla i lite affärer. Det blev en ny Bh och en ny tröja för min del medans mamma köpte både en bok, en jacka och en poncho. Sen innan vi åkte till hotellet i Landskrona passade vi på att äta mat. Mamma tog plankstek från "Blå Tuppen" och jag åt Baby Backribs från "Nancy". 


När vi hade kollat klart på allt vi ville kollat på och när vi var mätta så drog vi vidare till Landskrona för att hitta vårat hotell. Måste ju säga att stan var ganska dyster såhär en mörk söndags kväll. När vi tillslut hittade hotellet så var det lite svårt att komma på hur vi skulle komma in i rummet då receptionen stängde kl 13:00. Men det var ganska uppenbart hur vi skulle göra. När vi hade gjort oss hemma i rummet drog vi ut och försökte hitta till min skola. Jag ska vara där 8:45 i morogn så det blir en tidig morgon för mig men gud vad jag är taggad för i morgon. 


Nu sitter vi i sängen igen och mamma kollar på "Farmen" och jag kollar på "Så Ska Det Låta". Sen får vi se vad som händer innan jag ska sova. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards