linneawinroth

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av linnea winroth - 26 januari 2015 22:46

I dag var jag äntligen på skolan som jag tänkte söka till. En riktigt rolig dag som började vid 9. Då börja jag prata med en kille som hette Emil. Han var min handledare för dagen. Efter vårat snabba samtal så fick jag gå till en föreläsning om "Att Se Allt Från Barns Ögon"
En riktigt bra och inspirerande föreläsning som höll på till 12:00 då det vara lunch. Då satt jag och pratade men några 2:Or. riktigt trevliga var dom. Där fick jag även frågan om jag var från Kalmar då en kille tyckte att det lät så på min dialekt.

Efter lunchen pratade jag lite med Emil igen innan Jag gick till nästa klass som hade "Säljarteknik" även det var en riktigt bra föreläsning.

När jag slutade vid 16:00 så åkte jag och mamma till Väla för att äta något Innan vi drog hem. Det blev pasta för oss båda.


Väl hemma har jag nu packat upp alla saker från Landskrona och sen packa det sista i för min Stockholms resa som är i morgon.

Innan alla gick och gjorde olika saker så passade vi på att äta Gräddbullar från Grädbollerian.se. Dom var värkligen goda. Vi köpte gräddbullar med smak av lakris, mocka, hallon och polkagris.

Nej men nu ska jag sova ska ju upp tidigt i morgon med.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards