linneawinroth

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av linnea winroth - 7 februari 2015 19:00

Ja i dag är det ju Melodifestivalen på Scandinavium. Men innan vi drar dit så måste alla bli klara. Mamma och jag har gått runt och kollat affärer och sen tagit en fika på "Fröken Olsson's Café". 

 

Jag tog en panini och mamma caffe och en semla. Sen gick mamma och vilade på hotellet och jag gick till Life och köpte D-vitaminer till mig själv. 

Sen kom bodil hit och då gick jag och hon till Natha på jobbet och där köpte hon en jacka och en klänning. 


Sen när alla var klara så kom även Lotta, Jonte och Carro till oss och då hade vi lite förfest innan vi gick till Vapiano och åt pasta. 


Nu sitter vi här på Scandinavium och väntar på att allt ska börja.

 

Vem hejar ni på? Mamma hejar på Berhan Miri, Jag på Eric Saade och Bodil vet inte riktigt vad hon hejar på. 

   


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards