linneawinroth

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av linnea winroth - 9 mars 2015 19:48

Nej inte jag men Viktor har varit där i dag. Han har äntligen opirerat bort sin "ute navel" Så nu är han gladeligen välkommen till gruppen med "vandlig" navel. Hahaha nej men ärlig talat. Han är riktigt nöjd även om jag inte riktigt vet hur den ser ut då han var lite groggy när dom satte på ett nytt plåster på den. Men om en vecka så får han veta hur den blev. 

Så nu väntar en vecka utan fotboll. Hur ska han klara av detta? Han får väll sitta inne och spela tvspel. 


Han var förvånadsvärt pigg under dagen men nu i kväll släppte alla smärtlindringar och han fick riktigt ont i magen. Så nu ligger han nerväddad i sängen med några alvedon och lite dricka. Nej alvedonen och drickan ligger inte i sängen han har svalt tabletterna och druckit vattnet. Vi får se om han orkar gå i skolan i morogn. Det har varit delade meningar om den saken i dag. Han sa från början att han skunne stanna hemma, sen skulle han dit då han tyckte att han mår bra men nu när alla värktabletter har släppt så ska han nog stanna hemma.


Själv har jag inte gjort så mycket i dag förutom att mammas faster Ingla var här och fikade och sen var jag och mamma ute och gick en sväng.

Resultatet av våran promenad är blåsor på vänster häl.


Jag har lite problem med skor för tillfället då min fot inte riktigt är bra sen mitt lilla snedsteg för ca 2,5 veckor sen.

Jag har lite svårt att röra foten. Så för att göra det lättare att gå på jobbet och hemma har jag lindat foten och självklart resulterar det i en liten svullen och större fot. Och det i sin tur resulterar i att jag inte kan få ner foten i ett par gypmardojor eller Converse. Så jag går i mina vinter kängor coh inte är hellt optimala att gå i om man ska gå en längre runda.


Så ja blåsor på hälen och en fot som ömmar lite. Annars mår jag riktigt bra i dag med. I morogn blir det till att tillbringa lite tid med Zara.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards