linneawinroth

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av linnea winroth - 24 mars 2015 19:30

I dag började våran påskvandring i Falkenbergs kyrka. Vi spelar tre föreställningar för 3:dje klassare i stan. I morgon byter vi till Herting kyrka och där har vi 5 föreställningar på 2 dagar. 


Jag spelar ängel i denna föreställningen med. Det tråkiga är väll att jag varken ser eller hör vad som händer bakon dörrana. Jag står ju i ett anant rum och väntar på min entré. Jag är sist ut och kommer ut typ 1 minut inna teatern är slut. Så i dag satt jag i sakrestian och väntade i ca 40 min innan jag fick gå ut. och detta gjorde vi 3 gånger. Så jag det är bra att ha mobilen med sig under tiden man väntar.


I morgon blir min plats i en pytte liten hall som jag ska stå och vänta i. 

 

Här kommer en liten bild på vad jag gör medan jag väntar på att något ska hända.


När vi var klara så passade vi på att äta lunch i stan innan jag skulle till röntgen och röntga min fot. Även dom vände och vred på det som f*n men ja man får väll bara sitta där och se glad ut typ. 

På kvällen var jag och Zara ute och gick en runda innan jag parkerade mig i min säng och låg där typ hela kvällen.


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards