linneawinroth

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av linnea winroth - 25 mars 2015 23:15

I dag var vi Hering kyrkan och hade våran påskvandring. I dag var inte Zara med då hon inte mådde bra så hon fick stanna hemma och sova. Dagen gick förvånadsvärt bra i dag och jag tappade bara bort mig en gång. I går gick det bara utåt då jag tabbade mig mer och mer för varje föreställning. Men värre var det visst för dom andra i dag. Vad som hände dom vet jag inte riktigt då jag aldrig får se vad som händer. 


När vi var klara för i dag så åkte jag först in till banken för att prata med dom om några bluff mail som jag har fått. 

Jag får mail från någon som utger sig för att vara Swedbank. Dom skriver då att någon har försökt att komma åt mitt konto och därför har dom spärrat det. Jag ska då trycka på en länk och sen fylla i något och då ska det låsa upp mitt konto. 
Det är BLUFF. Man ska inte göra något mer än att bara slänga mailet, INTE trycka på länken.

Jag har fått 3 mail i dag och i går fick jag 1 mail om det. 


Sen när jag kom hem så åt vi våfflor då det värkade vara våffeldagen i dag. Det betyder också att min morfar skulle fyllt 75år i dag.

 

På kvällen var jag och mamma på en föreläsning med Ingalill på jobbet. Det var om hur man får en bra och sund livsstil. 

I morgon blir det sista dagen för teater för denna veckan och sen blir det nog även en tur till Willys nu när dom har öppnat igen. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards