linneawinroth

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av linnea winroth - 27 mars 2015 22:21

I dag är en liten mellan dag då jag har haft teater hela veckan men i dag har jag varit helt ledig. Den tiden jag fick över annvände jag till att plugga det sista inför mitt högskoleprov i morgon. När jag inte pluggade så var jag och handlade lite inför kvällsmaten då vi hade bestämt att vi skulle äta räkor. Men det blev inte så då ingen hade tagit upp räkorna från frysen. Annars har jag varit ute och gått lite innan man satte sig och kollade på Let's Dance. 


Jag har även mailat med TEC - Travel Education Center i Stockhom. Så nu blir det till att boka tåg och hotell till den 9. Då jag ska dit och göra ett antagningsprov. 


Nu ska jag återgå till Let's Dance och sen läsa igenom min bok inför i morgon. Då blir det till att köra till Halmstad och göra Högskoleprovet där. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards