linneawinroth

Alla inlägg den 5 april 2015

Av linnea winroth - 5 april 2015 20:00

Hej Hej Hoppas ni ha haft en bra Påsk. Jag hade en bra Påska i Göteborg med vänner. Eller ja det var väll vänner till mina föräldrar men dom är ju alltid trevliga :)

Vi var på Joey Farelli´y och åt, god mat var det även om vi först fick vänta 10 min på att få vårat bord som vi hade reserverat i förväg och sen vänta yteligare 60 min på maten. Så gå inte dit när det är "stor helg" för då kommer ni få vänta ett tag på maten. Grejen var ju att det inte ens var fullt på restaurangen och alla tog typ samma men ändå tog det så gävelusiskt lång tid. Och det gjorde inte saken bättre att kyparen kommer efter 20 min och säger: "Det dröjer en liten stund, typ 5 min."  Haha ja det var ju ett skämt i sig att hon äns trodde det. 

   

Men medan man väntade på maten kunde man ju nästan roa sig med sin stora köttkniv.


  

Men tillslut fick vi maten och den var god. Jag åt ribs men jag får väll säga att jag har ätit godare ribs.


 



Men sötpotatis pommes var super goda. Det borde jag nästan göra hemma någon gång i sommar.

 

På vägen hem gick vi in på Harrys och köpte dricka, tjejerna tog driknar och killarna tog öl. 

Sen var det fest i lägenheten i form av att killarna somande i soffan, viktor och lotta satt och glodde på dom medan jag och mamma satt vid våra telefoner och spelade.


Men i dag har vi varit och handlat lite. Jag köpte inget mer i dag men mamma har köpt vinglas och pappa har köpt nya rakblad till våran dunderklump. Den som ska komma ut i dag. Jag tror pappa har tagit ut han men jag vet inte riktigt. 

Innan vi åkte hem så gick alla och åt på "Sukhothai" En super god liten restaurang på en bakgata.


         

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards