linneawinroth

Alla inlägg den 7 april 2015

Av linnea winroth - 7 april 2015 16:16

I dag har jag hämtar mina biljetter på stationen som jag ska ha på Fredag. Sen har jag hämtat min bok och ett parkeringstilstånd. Nu sitter jag och lyssnar på musik och senare ska jag till träningen för att för första gången på 6 veckor försöka komma igång med min träning. Det är ju 8 veckor sen jag ramlade på träningen och skadade min fotled. Det resuterade i en mindre spricka i foten, har försökt lindra värken så gott det går men nu 8 veckor senare ska jag börja på sjukgynastik och sen också även försöka komma tillbaka till träningen igen. 


Så i dag blir det till att damma av mina handskar och försöka springa och belasta foten lite. Ärligt talat så känns det inte alls som en bra ide men jag vill veta hur mycket jag klarar av just nu. 


Annars blir det till att börja packa inför fredag. Men först blir det ju reklamfilm inspelning på torsdag. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards