linneawinroth

Alla inlägg den 13 april 2015

Av linnea winroth - 13 april 2015 23:01

I dag fick jag ett riktigt roligt samtal från min Chef. Hon undrade om jag hade lust att få ett vikariat som börjar på Måndag och slutar måndagen innan midsommar.

Det är en 65% tjänst men ändå. Jag har fått enn vikariat. Jippi jag kan äntligen planera några saker i mitt liv utan att behöva känna ångest över att jag är ledig. Jag får till och med en egen liten chela rad bland alla andra. Jag får även tillgång till alla program på jobbet. Även om jag inte kommer behöva annvända så många nya saker eftersom allt redan är klart men ändå. Jag har ändå rätt till det :)


Jag har hunnit jobba i kväll med :) Nu sitter jag i sängen och bloggar om min lilla dag innan jag ska kolla någon video och sen fortsätta läsa min fantastiska bok.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards