linneawinroth

Alla inlägg den 21 april 2015

Av linnea winroth - 21 april 2015 22:15

I dag fyller Zara hela 20 år. Hon får gå på systemet. Jippi nu ska här handlas..... Haha eller inte. Vi har varit i Göteborg för att gå på Jensens Böfhous. Hennes önskemål och jag är ju inte sen på att säga nej på det. Men först har jag jobbat 7-16 . Jobbet var riktigt lungt då vi satt och solade typ hela dagen. 


Av oss fick Zara biljetter till Stålboms när Måns Zelmerlöw kommer. Så nu ska vi kolla på han flera gånger i sommar. 

Men till kvällen nu då. Maten var god, inte hilmels som det brukar vara men det var gott. Våran kypare var så seg och typ hatade oss. Hon ville inte göra något åt min speciall beställning då jag bad om att få byta dipsås till något annat. Hon bara: "Du kan behålla den som ingår så behöver du bara inte röra den". Så jag fick ingen dippsås alls då hon inte ville byta den mot en annan. Sen hade jag skrivit på bokningen att Zara fyllde år. Då stor det att hon skulle få en gratis desert men det fick hon inte heller. Våran cheescake var godkännd men den i Stockholm var bättre. Sen så skulle dom registrera mitt club kort men inte äns det ville dom hjälpa mig med. 

   

Så en ganska dålig servis om ni frågar oss. Vi gick därifrån tidigt och åkte hem i stället. Så nu sitter jag här i min säng och kollar lite film. I morogn sk ajag till sjukgymnasten och kolla foten. Den har blivit bättre nu då jag slipper att linda den. Men det värker fortfarande när jag vrider foten lite men det är uthärdligt. 

Annars ska jag nog packa i morogn då jag drar till Stockholm igen på Fredag.


Då blir det fest med film produktionen och sen blir det filminspelning på Lördagen. Nu ska här dödas. Jag ska dö nu så ja det blir nog en hel del blod den dagen.

Men mer om det när jag är klar. 

        

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards