linneawinroth

Alla inlägg under april 2015

Av linnea winroth - 3 april 2015 23:00

i dag är dt långfredag och då har vi flytt Falkenberg och drog till Göteborg. Här ska vi nu tillbringa helgen och fira påsk med Lotta och Jörgen. 


Vi passade på att äta lite på Subway innan vi skulle till Partille.

 

Lotta och Jörgen tar med sig pappa i morgon då pappa och Jörgen har varit på Elimia precis som dom brukar göra.

Mamma, Viktor och jag har varit i Partille nu i kväll. Vi passade på att åka till Mattias och Lotta. Ellie och Julian var glada då dom fick varsin lek kompis att busa med. Barnen fick godis ägg och Mattias som fyllt år fick presenter. 

 

Ellie kunde inte låta bli att hjälpa pappa med hanns paket.


Dom björd på tackos och sen efter det blev det till att fläta Ellies hår.

 

Jag blev ganska nöjd själv. Hon var inte lätt att fläta då hon varken satt still eller hade jämn långt hår. Hon hade lite för uppklipt men det gick tillslut.


Sen när vi skulle ta bussen tillbaka till stan så kom jag på att jag glömt min mobil hemma hos Mattias så jag fick en riktigt bra jogging tur tillbaka.


Precis innan bussen kom så fick vi ta kort på syskonen.

 

Syns det att alla stod och fotade dom? haha det syns i fönstret bakom dom. 


Måste bara visa vad vi fick av Ellie.

 

Super gullig liten kanin.

 

Av linnea winroth - 2 april 2015 22:00

I dag har jag jobbat 6:45-14 och dagen har avrit riktigt bra. Sen närt jag tillslut kom hem så bar det bara att åka igen för vi skulle köpa små påskägg till kusinerna som vi ska träffa i morgon. Men det blev lite lång tid för att köpa två små ägg. Men jaja på kvällen var jag i kyrkan med Zara. Vi var bara där en timme för tidigt så vi fick slå ihjälp en timme i stan. 


I morgon blir det Göteborg och där kommer vi vara hela helgen. 

 

Jag hade även tid med att köpa en liten påsk present till familjen. 

Mamma och viktor fick varsitt choklad paket och papap fick ett paket med cider, chips, ölkorv och knäckebröd med sylt.

 

 

Av linnea winroth - 1 april 2015 22:30

Nej jag har inte blivit lurad och inte lurat någon heller.

Jag har idag jobbat med mamma igen och i dag känndes det att jag har jobbat varje dag sen söndag. Det har blivit många långa dagar denna veckan. 


Det har hänt något fantastiskt kul idag med. Det ringde en tjej och sa att hon hade sett min profil på "Filmcafe" (en sida där man kan söka statis jobb) Hon ringde och ville ha med mig i en reklamfilm. Så jag fick ringa stockholm och byta dag från torsdag till Lördag nästa vecka. Så på Torsdag nästa vecka ska jag spela in en reklamfilm och sen på fredag åker jag till stockholm och är där till söndag kväll.


Lite snäll som jag är så sa jag ja till ännu en dag till på jobbet. Så i morgon blir det som tur är bara 7-14. Sen måste jag vara ledig då jag åker till Göteborg och firar påsk där.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards