linneawinroth

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av linnea winroth - 4 maj 2015 19:45

I dag var jag upp tidigt då dom släppte alla biljetteran till Bullara & Bång på Stålboms.

Det var lite rörigt hela situationen men det började egentligen med att jag träffade min kolega Pia där. Hon var en bit före min i kön och när jag hade typ 7st före mig så kollade jag facebook en sista gång och då ser jag att Pia hade gjort ett inlägg på köp och sälj. Jag är sällan inne och kollar på just den sidan men eftresom jag inte hade något bättre för mig så kollade jag in sidan. Där ser jag att Pia hade skrivit att hon råkat köpa fel biljetter. Hon hade två biljetter till Måns och hon skulle egrntligen ha till Ola Salo. Så jag skrev snabbt till henne och sa att jag är kvar där. Jag kunde fixa biljetterna till Ola Salo och så skulle jag kunna ta hennes biljetter till Måns. Och här kom det kluriga. för under tiden som jag skrev till henne så hade 6 st före mig blivit klara. Så nu var det bra 2st före mig och jag fick inget svar från Pia. Min komentar försvann och jag blev nu stressad. SÅ jag skickade iväg ett chattmedelande till henne och i samma stund som det är min tur så skriver hon och frågar om vi kan byta. 

Jag så där lite snurrig men får tillslut fram att jag ska ha två biljetter till Ola Salo. Sen så körde jag dom till Skrea där vi då bytte biljetter. 

Och nu kommer tvisten i det hela. Pia skulle inte ha dom själv utan skulle fixa det till en annan kolega till oss. Då den kolegan redan hade fixat Pias biljetter så skulle då Pia fixa hennes. Så ja lite snurringt var det men det löste ju sig tillslut. Jag ska på Måns, Pia ska på Timbaktu och den andra kolegan ska på Ola Salo. 


Efter den lilla puls höjningen åkte jag hem och la mig och sov vidare. Jag sov till 11:30. Vilket inte alls är ligt mig men så bra då jag ska jobba natten i dag. Så hela dagen har varit lite seg då jag inte har brytt mig om att byta om till kläder. Så jag har haft pyamas på mig hela dagen. 


Jag ska snart åka till jobbet men först ska jag bara kolla klart på "Guldtuben 2015". Jag var så nyfiken på vilka som vann vad. Och än så länge så är jag nöjd med vinnaran. Inte för att jag egentligen borde ha någon årsikt då jag inte äns orkade att rösta men det värkade som om det gick bra ändå. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards