linneawinroth

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av linnea winroth - 6 maj 2015 20:56

Tjena alla glada!!!

I dag börjar jag mitt inlägg lite anurlunda.   Eller nej inte så mycket konstigare än en hälsningsfras. 

I dag har jag gjort några ärenden i stan och sen har jag även hunnit med ett arbetspass också. Jag fick hoppa in lite extra på avd 1 mellan 14-20.


Okej nu till det riktigt roliga!!!


Kom ni ihåg vad jag gjorde den 9 April?..... Inte! Okej kolla här


Som sagt jag var ju på en reklamfilms inspelning då. Det är en reklamfilm för Katrinebergs Folkhögskolas filmläger för tjejer. 


En tillbaka blicka från den 9 April.


                   

När vi är på stranden och filmar det sista för dagen.




Nu är reklamfilmen äntligen klar och jag får äntligen visa er andra det färdiga resultatet. 


Den ligger ute på två ställen!

På Youtube..... HÄR! och på Vimeo..... HÄR!


Kan ni inte öpnna länkarna så finns dom separata här under med.


YOUTUBE:  https://www.youtube.com/watch?v=gfg7Y-C_GSs

VIMEO: https://vimeo.com/127022394


En rolig film får jag säga och det har varit riltigt roligt att få vara med och gjort denna reklamfilm. 

Tack till 

Ellen Hägerström

Emmie Josefsson

Sofie Svensson

Anneli Wallander

och Julia Andersson

 

Samt Åsa Båve och Amanda Leissner som ville ha med oss tjejer i reklamfilmen. 

 

Dela videon på er facebook, twitter eller Instagram!!! 

Och glöm inte att annäla er, eran barn, vänner och bekanta till filmlägret den 8-14 Augusti!!!!!

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards