linneawinroth

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av linnea winroth - 12 maj 2015 21:45

I dag blev jag för första gången väckt av Linda på kontoret. Det brukar annars vara dom på Bokningen som ringer mig men i dag var det kontoret själva.  Så jag har jobbat heldag i dag med. Jag blev alltså bara ledig en dag. Jag har ju jobbat hela helgen och lir ledig en dag innan jag jobabr två dagar till. (Ska jobba i morogn med) Sen blir jag ledig en dag til på Torsdag innan jag går på en halvdag på jobbet på Fredag och sen jobb på IP med Bodil resten av helgen. 


Mitt inlägg blir ganska kort då jag inte har hunnit med så mycket under min lediga dag.

Eller jo okej jag avf på Gekås i går med Zara och det blev ett par nya skor till nästa helg då min kära bror konfirmerar sig. Klänningen är för närvarande hemlig men skorna är typ Jeffrey Campbell fast "Sommar" modellen. 

 

Typ dessa fast kopior. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards