linneawinroth

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av linnea winroth - 14 maj 2015 20:56

I dag har jag varit på fotboll i Vinberg och kollat på Sebbe. Det blev 2-2 mot något lag. (Har aldrig och kommer aldrig vara speciellt insatt i fotboll) 

Efter matchen så var mormor och Leif hos oss och fikade. Det slutade med att jag somnade på golvet i uterummet. 

När jag sedan vaknade till så blev det till att åka iväg och handla mat. Det blev Torggrillen i dag då inge hade ork nog att fixa någon mat. 


I morgon blir det jobb 7-14 och sen ska jag till Falkenbergs IP och Hjälpa Bodil med hennes projekt #tolftespelaren.


Kolla in hemsidan HÄR!!! (Tryck på ordet för att komma till sidan)

Ett bra insiativ för genom att sälja produkter  #tolftespelaren och därallt överskottroavkortattillbaka till barn och ungdomar (som behöver extra ekonomisk stöttning) som spelar och tränar fotboll.

 

Så jag kommer tillbringa min helg på IP. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards