linneawinroth

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av linnea winroth - 26 maj 2015 19:56

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska säga i dag. Jag har varit ledig hela dagen. Jag har visseligen varit på baken och fixat mitt Bank ID igen då det strulade efter en uppdatering som jag gjorde på mobilen. Sen har jag varit hos sjukgymnasten. Jag var där i 7 min och betalde 100kr så ett riktigt dyrt besök där i dag. Nästan lika dyrt som när jag fick 400kr i böter för att jag stått på kyrkans parkering i 10 min. (fast jag klagade och slapp betala bötern) Men haha skit samma jag är färdig med sjukgymnasten nu när foten är bra igen. Tog mig bara ca 3 månader exakt men jaja. Nu ska jag träna på riktigt igen. Nästa problem är väll att jag inte hinner nu när jag jobbar. 


Ja det var nog allt jag hade att säga i dag. Jag ska snart åka till jobbet då jag ska jobba natt och det med Ingalill. Jag har så bra kolegor, alltså det är sånt som gör det kul att gå till jobbet även fast jag har jobbat flera timmar om dagen i flera dagar. 

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards