linneawinroth

Alla inlägg under maj 2015

Av linnea winroth - 3 maj 2015 19:00

I dag har jag varit i ätran och käkat pizza med delar av vårat gamla konfa gäng. 

Det var mysig och efter maten blev det till att spela kubb. Det var jag, Zara, Ida och Petter mot Olof, Daniel och Charlie. Vi vann med 2-1. Jippi annars har vi kollat på deras små båtar som dom bygger där och bara legat på gräset och solat. 


Nu är jag hemma och har surfat runt på Internett efter något kul att göra. 

Ska snart äta något. Vi får se om jag är kreativ och fixar mat eller om det bara blir en macka. 


I morgon ska jag fixa biljetter till Måns Zelmerlöw som kommer till Falkenberg i sommar. Sen blir det jobb på natten. Så i morgon tänker jag inte göra mycket alls. 

 

Av linnea winroth - 2 maj 2015 21:45

I dag har jag åkt och handlat två gången rå jag första gången skulle köpa vitlöksbröd och kyckling till kvällens räkor. Viktor äter inte räkor så han skulle få kycklingen men när jag kom hem så kom jag fram till att jag hade glömt att köpa vitlöksbröd och att vi inte hade någon majonäs så det blev till att åka tillbaka till affären och köpa det. 


Sen var mormor och Leif här och fikade med oss. En mysig liten stund vi hade i vårat uterum.

Sen såg jag på filmen "The Best Of Me" och den var riktigt bra. Vill man gråta lite så är detta en riktigt passande film. Sen på kvällen när vi hade ätit räkor satte jag och killarna och kollade på "Fast & Furious 7" och den var bra. Gillade slutet extra mycket då låten See You Again. Jag visste inget om den låten innan min bror berättade om den. Det ända jag visste var att det fanns en låt som var tillängnad Paul Walker och att det fanns ett fint slut på filmen. 

Så nu kan även jag säga att låten och slutet var riktigt bra.


 

Av linnea winroth - 1 maj 2015 22:00

I dag skulle jag vara ledig men precis som alla andra gånger så behövde jag komma in och jobba. Så det blev 16-21:15 i dag. Annars har jag och Zara varit i stan och ätit lunch på Royal Thai. 

Nej men det har väll inte hänt så mycket mer i dag. Det har varit en riktigt lungn 1 Maj. I morgon ska jag vara ledig och på Söndag blir det till att träffa vårat gamna konfag gäng igen. Eller ja delar av det. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards