linneawinroth

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av linnea winroth - 8 juni 2015 22:30

Ja i dag har jag jobbat 7-21:15och det är den ända dagen jag jobbar denna veckan. Det är för att jag har andra planer. 
I morogn är jag ledig men måste fixa en bild på mig själv som jag ska ha med min på mitt intagnlisprov i Landskrona på Onsdag. Sen är det ju Landskorna på Onsdag, Begravnling på Torsdag i Varberg och sen blir det Hultsfred en snabbis på fredagen och sen drar vi till Stocholm på Fredga kvällen och stannar där till Måndag morgon. En hektisk vecka mår ni tro så bara för att jag inte jobbar betyder det inte att jag kommer ligga på latsidan. 


Vet ni vad.... Arbetsförmedlingen ringde i dag och sa att dom skriver ut min då jag har jobba under sommaren. Sen hoppas dom på att jag ska börja plugga till hösten. Haha tur att dom tror på mig mer än vad jag själv gör. Visst hoppas jag på att jag ska få börja plugga till hösten men det känns som om chanserna är ganska små för tillfället. Jag sak höra något från Stocholm innan midsommar och Landskrona innan sista Juni. 


Jaja man får bara vänta och se. Det är ju inte så långt kvar innan man får reda på det.

Nu sitter jag och skriver lite innan det är dax att sova. En låång dag på jobbet mår ni tro. 


Veckans att göra lista!

Måndag: Jobba 7-21:15

Tisdag: Framkalla en bild / Skicka tillbaka en klocka / köpe pennor

Onsdag: Landskorna 9 -15:30 / Väla

Torsdag: Begravning 13:00

Fredag: Oscars Student / Stocholm

Lördag: Spring Awakling 13:00

Söndag: (Fotboll) / Shopping

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards