linneawinroth

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av linnea winroth - 9 juni 2015 22:33

Ja i dag har det varit fullt upp ska ni veta. Jag och Zara har varit i stan och gjort en hel den massa saker. 
Jag ska ju till Landskrona i morgon på intagningsprov. Och skolan ville självklart ha en bild på min som jag skulle ha med mig när jag kommer. Men problemet är att senast jag tog en bild på mig själv som jag sedan framkalalde var typ minst 2-3 år sedan så jag fick gå till Audio Video och framkalla en bild och när jag ändå var där så passade jag på att framkalla några andra bilder. 

 

Denna bilden ska jag ha med mig dit. Det är den senaste bilde jag har tagit på mig själv. Ja förutom den på mig och Måns men den är kanske lite opassande att ha med mig dit. Eller vad vet jag dom kanske gillar det.


Men i alla fall så blev det denna bilden och eftersom det skulle ta en timme att framkalla bilderna så passade vi på att gå till Ica och skicak iväg mammas klocka som det avr fel på. Så vi får väll säga 3gången gilt för henne. Hon ska kolla på en annan klocka i Stockholm. Hoppas hon kan bestämma sig snart. 


Sen när vi ändå var i stan så gick vi till bokhandeln och köpte svarta turspennor till mig som jag ska ha till min present till Oscar som tar studenten på Fredag. Och när vi ändå hade tid över gick vi och köpte en silver kedja till mitt halsband som gick sönder för ca 2 veckor sedan. Och med min otur så tappade jag självklart bort min berlock som skulle sitta i kedjan. Så den finns någon stans mella min bil och guld smeds affären i stan. Inte alls någon speciellt stor yta och berlocken är inte alls super liten. Varför ska bara jag råka ut för sånt här? Vad har jag gjort för att förtjälna all denna otur? Skit samma! 


Sen fick jag äntligen ett meddelande att korten var klara och då åkte vi äntligen hem för att äta. 

Annars har jag tillbringat kvällen i soffan tittande på en film med mamma och pappa samtidigt som jag skrivit lite på presenten som jag ska ge på Fredag.


Nu ligger jag i sängen och bloggar och snart ska jag sova. Blir en lång dag i morgon då jag ska upp vid 5:30 och sen köra vid 6:30. Jag ska köra till Landskrona och ha intagnlings provet mellan 9-15:30 och sen ta vägen om Väla innan jag åker hem. Ja vilken rolig dag. Den är planerad in i minsta detalj. 


Och innan jag avslutar detta inlägget så måste jag ju bara få berätta att TEC (skolan jag sökte i Stocholm) har hört av sig. Jag står som reserv. Min plats i kön får jag veta senast Måndag då alla måste svara innan Fredag. Spännade hoppas det är några som tackar nej så att jag får börja i Stockholm. Spännade så nu tänker jag bara på jag har en chans att komma in på skolan i Stocholm och att jag m´ska göra prov i morgon. Jag borde nog sova så att jag är pigg i morgon då jag måste prestera bra. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards