linneawinroth

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av linnea winroth - 12 juli 2015 22:15

Nu är man hemma igen och helgen har varit rolig. Jag tror viktor länktade hem till fotbollen för han stack ut nu i kväll. 

Jag tyckte att det var mysigt att var iväg och sen gillar jag ju fönster som man kan sitta i. Läsa i ett sådant fönster och se ut över stan kan jag göra en hel dag. 


Men nu är man hemma och jag hinner inte hem igen innan jag åker till Gekås med Zara. DEt blev en snabb tripp dit och på kvällen såg jag och mamma på film. 

Nu har jag precis hämtat killarna på Stationen nu när dom kom hem från Stockholm. 

Mamma har ju varit själv hemma hela helgen och för det så fick hon en blom bukett. 


I morgon blir det Liseberg. Då kommer Awa, Samir & Viktor, Jill Johnsson och Doug Seeger samt Roger Pontare.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards