linneawinroth

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av linnea winroth - 26 augusti 2015 22:02

I dag har vi haft det skriftliga provet. jag hade 43/50 rätt. Alltås 86% rätt. Jag är riktigt nöjd med mitt resultat. Efter prvet packade vi snabbt ner all utrustning och sen drog vi iväg till Sisjön fö rat dyka. Det var så roligt för våran instruktör sa:Det som är bra med Sisjön är att det inte finns så mycket folk nu när skolorna börjar. Och gissa vad vi möttes av när vi kom dit? Jo 3 skolr som sprang runt där. Dom badade och plaskade så att dom röde upp all sand och gjorde det nästa omöjligt att se saker. Sen måste jag tillägga att vi var ganska bra på att röra upp sanden med. 
Men barn är roliga för när vi börja lasat ur sakerna så frågade några barn om vi är dykare. Sen sprang dom runt och skrek att dom ser ninjor vid vattnet. Haha ja man kännde sig inte som en ninja med ett syrepaket på ca 20kg på ryggen. Sen att ta sig ner i vattnet med utrustningen var också lite svårt. 

Men vi lyckades.

Vi övade på att ta av oss masken och sen sätta på den igen, boksera varrandra och släppa vikter. 

 

Sen var det dax för lunch. Vi tryckte in oss i bilens bagageutrymme. Där festade vi och frös en del innan vi skulle gå i vattnet igen. 

Denna gången sommade vi mest runt och försökte hitta flytkraften. 

 

Tove ville inte vara med men Jennifer är gladeligen med på bild.

Och vad gör man när någon inte vill vara med på bild?

 

Jo man tar en groupi med alla. Detta är hela min klass vi är tre tjejer och en instruktör.

Vi slutade redan strax efter kl 16:00 så jag var hemma redan 17:34. Vilket var riktigt skönt.


I morgon blir det..... Hm det vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att dom andra ska tömma sina masker, gärna ta av sig dom också men det gjrde jag i dag så jag får kanske simma lite mer eller bara flyta runt.

I morgon ska dom andra även ha våtdrckt men jag tror inte jag komme rha det. Jag trivs in min torrdräckt. För då blir man inte blöt och man slipper alla badkläder. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards