linneawinroth

Alla inlägg under augusti 2015

Av linnea winroth - 23 augusti 2015 22:24

Japp i dag var sista dagen på Stafsinge Cupen. I dag hade vi mer flyt än i går. I dag var det mössor som sålde mäst. 

Vi har haft riktigt roligt denna helgen och jag bra älskar grejej att se alla folk.

 

Men nu är det äver för denna gången. I morong börjar jag dyka. Det ska bli riktigt roligt att göra något annat ett litet tag. 

I kväll har jag packar min väska med bårde kläder och bas utrustningen.


I kväll har jag prövar cyklop och dess täthet.

 


Det blev den svarta som höll bäst. Det blåa var också sämst så fick slänga det. Vi får skaffa nytt till jul.


Nu ska jag sova då jag ska upp kl 5:30 och åka till Göteborg.


Av linnea winroth - 22 augusti 2015 17:37

I dag har jag och mamma stått på Stafsinge Cupen och sålt tröjor för Fottbollsmamma.

             

Vi har sålt en hel del tröjor i dag och fler ska det bli då vi står där i morgon med. 


Nu ska vi beställa mat och sen dra ner till stranden och mysa lite. Vi har hafft alldeles för lite familjetid i somma roch jag har inte varit på stranden en ända gång i sommar förutom dom 3 gångerna som jag avr där och doppade mig på kvällen.

 

Av linnea winroth - 21 augusti 2015 22:45

I dag slutade jag mitt vikariat på 1B. Lite tråkigt men även lite kul. Nu ska jag lära mig att dyka. Det ska bli riktigt spännande. 

Men först ska jag stå på Stafsinge Ip och sälja tröjor, mössor och pannband åt Fotbollsmamma. 

Där all vinst går tillbak till fotbollspelarna. 

 

Nu ska jag återgå till min film och sen skriva lite innan jag ska sova. Vi ska försöka var på IP redan vid 8:30.

 

Av linnea winroth - 19 augusti 2015 21:41

Jag lyckades ta mig igenom dom resterande 150 sidorna i dag. Jag klarade alla frågor förutom 4. Det är ju riktigt bra ju. Sjukt nöjd med mig själv. 


Nu känner jag att jag bara vill börja dyka och pröva mina mya kunskaper. Och speciellt vill jag lära mig att sätta ihop all utrustning på egen hand. 


Nu ska jag njuta av min lediga kväll och sätta mig och göra något som jag bara älskar. nämligen att skriva. Jag blir som trollbunde och kan sitta i tilla rom jag inte blir störd.

 

Av linnea winroth - 18 augusti 2015 21:30

I dag har jag äntligen fått klartäcknen från läkaren att jag får dyka. Så nu blir det intensivkurs. Jag börjar med att läsa 244 sidor och svarar sen på ca 200 frågor. 


Jag räka nut att jag måste läsa ca 60 sidor om dagen. Jag har ju inte mer än två heldagar kvar. Det är på Torsdag och sen halva Lördag och halva Söndag. Jag fåt lägga hela torsdagen på att plugga det sista. Jag har kommit ca 34 sidor i dag. 

Men kvällen är inte slut än. Jag måste komma minst 60 sidor i kväll.


Vad har jag gett mig in på? Man måste ju nästan bli marinbiolog innan man kan dyka. Haha skämt och sidor men det är en hel del fiskar och sjöborrar man ska lära sig. Förutom all dykutrustning så som första steg, anra steg, luft tuber, separata tuber samt alla olka tyngder och vikter. Jag visste inte att det fanns flrera olika sortes våtdräckter och olika tuber.


Men jag ska klara mig igenom detta och sen ska jag bo i vattnet.


Innan jag avslutar detta inlägget så måste jag bara visa att jag visst har jeans som är döpta efter mig.

     

Av linnea winroth - 17 augusti 2015 22:58

I går var det Rix Fm Festival i Göteborg och hur var det då?

Jo Mega kul och mega bra. här kommer bevisen!!!

                                                                                                                           

       

         

   


 

        

                       

                                                               

               

           

           

         

                                       

                                        

      

                 
                                                           

      Allmänt · Danny Saucedo · Molly Sanden · Måns Zelmerlöw

Av linnea winroth - 15 augusti 2015 23:45

Nej jag var inte på krogen. Jag har först jobbat 7-21:15 och sen drog jag in till stan för att möta mamma och Helena. Vi lyssnade på Hoffmaestro och sen gick vi förbi Storan innan alla åkte hem. 


Med tanke på att Sean Banan var i stan så var ju denna bilen inte allt för oväntat i Falkeneberg.

   

Haha mysig bil och jag såg även Simon smyga runt när vi satt nere vid Ätran. 

 

Av linnea winroth - 14 augusti 2015 22:00

Nu är man hemma igen efter en mysig mini semester till Helsingborg. 

Vi har haft det mysigt med bårde god mat och att tura över till Danmark. Det blev bara ett par skor till mig. Haha jag som inte har några skor här hemma har köpt nya. 

 

Fina va? Inte alls lika höga som dom jag brukar ha. Dessa var ett bra par vardags skor. Hihi jag gillar dom åtminstonde. 

Nu ska jag avrunda detta och lägga mig. I morgon blir det jobb och sen på Söndag blir det Rix Fm Festivalen i Göteborg.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards