linneawinroth

Alla inlägg under september 2015

Av linnea winroth - 13 september 2015 15:41

I dag har jag jobbat 7-14 och nu har jag duschat och fixat håret och snart ska vi åka till Halmstad för att spela Bowling och sen äta på O'learys med "Family 2" Vi får se vem som vinner. :)

Ska bli kul att umgås med dom och exta kul att spela bowling. Vi får se om jag kommer ihåg mina skills. 


I morgon blir det stan och kyrka på förmiddagen. 

 

Av linnea winroth - 12 september 2015 22:30

I dag på jobbat så kom det en kille och sa att det stod en vit bil och brann på framsida. 

Jag trodde först att det var ett skämt men det stämde. Det var en bil som hade en liten glödbrand på undersidan. Vi ringde till alla i huset men det verkade inte vara någon som ägde en vit bil. Det kan ju vara så att det var någon som bara hade ställt sin bil där och kanske var borta på valalran eller på Fotboll. Men oavsett så var bilen borta när jag slutade vid 22:00 och brandkåren kom dit och sprutade lite på den och så var det bra sen. 


Annars så ha rjobbet varit helt okej. Alla bårde personal och brukare var trötta i dag. Kanske var det vädret. 

Men i morogn blir det till att gå tillbaka 7-14 och sen blir det Halmstad på kvällen. 

 

Av linnea winroth - 11 september 2015 20:30

I dag blev jag inringd kl 6:20. Jag hr jobabt 7-16 i dag. Första dagen på 3 veckor och första dagen på 1:an på 4 månader. 

Men det gick bra. Jag jobbade med toppen folk och det är lite skönt att komma tillbaka till jobbet igen.


Sen blev jag även flyttad för jag skulle jobba på 2:an i helgen men jag blev fyttad till 1.an och fick förlänga mina pass där. 


Nu är jag hemma med mamma och vi har mys i soffan. Vi ska komma på film. Undra vara vem som somnar först av oss. 

I morgon blir det jobb 14-22. 

Så jag få lite sovmorgon åtminstonde.

 

Av linnea winroth - 10 september 2015 20:42

Precis som jag skrev i går så mådde jag inte så bra och somade tidigt i soffan. I dag har jag tagit det lungt så att jag förhoppningsvis kan jobba till helgen. Annars finns det ju alvedon. 

Jag har gjort ett ärenden i stan och valde en jobb coatch. Annars har jag typ legat i soffan och kollat på mamma när hon har ränsat bland skor. Och på eftermiddagen när jag kännde mig piggare så gick jag ut ch städade bilen och sen fick den sig även en tvätt. Den blev inte lika prickig som sist. 


Nu i kväll har jag varit på mitt rum och kollat film och snytit mig något fruktansvärt. 

 

Av linnea winroth - 9 september 2015 20:30

I dag har jag varit i Göteborg med Sara. Det var mysigt. Jag köpte inte så mycket mer är en ny Bh. 

När jag kom hem sen så frös jag något förbanant. Så jag somnade på kökssoffan och när jag vaknade sen så hade det redan börjat mörkna. Sen kom pappa hem och jag flyttade mig från köket till tvrummet. Så nu ligger jag här, fryser och är varm. 

Vi får se vad som händer i morogn men antagligen så kommer jag inte flytta mig från lin säng. 

 

Av linnea winroth - 8 september 2015 21:30

nu är jag igång igen. Jag är tillbaka på Thaiboxningen och jag har länktat. 

jag har ju haft en dålig vår på träningsfronten då jag skadade mig strax efter jul och har haft problem med min fot i ett halvår. Jag har tränat lite från och till under våren men det har aldrig kännt bra. Men i dag gick det bättre än vad jag trodde. Visst känndes det när jag sprang men sparka gick lättare nu än innan sommaren. 

Nu ska jag jag bara få tillbaka min kondition så är jag på barnan igen. Det är tur att man har en bra träningskompis som är i lika dåligt skicla som jag. Vi peppar varandra att fortsätta trots våra små skador här och var. 


Nu väntar jag mig en gryp träninsverk i morgon. Då jag och Sara ska till Göteborg. Jag kommer må sååå bra och kommer gå såååå bra. Haha vi får se i morgon hur det går.

 

Av linnea winroth - 7 september 2015 22:30

Tänk så stor min bror är nu. Han är snart 15 och det betyder Moppe. Jag har i dag skrivit in han på JR's Bilskola. Han kommer vara sjövild när han tillslut får sitt körkort. 


Annars har jag skrivit en del i dag på lite allt möjligt. 

Jag har inte något speciellt att säga alls om min dag. 

Eller jo jag ska jobba på Lördag men annars inget nytt.

 

Av linnea winroth - 6 september 2015 19:25

I dag stratade jag dagen i kyrkan. Det var en toppen dag i kyrkan. och snart börjar Alpha och Beta igen. Viken höst jag har att se fram emot. 


Sen träffade jag Sara O och vi åt lunch i stan. Vi hade en del att prata om då det ofta tar månader innan vi ses.

Nu i kväll är jag och pappa samlad i soffan. Vi kollar mobiler och skrattar. Mamma sitter i fåtöljen en bit bort och svettas medan vi andra fryser. Svårt delemma men snart är det Parlamentet och sen Beck. En bra avslutning på denna veckan med andra ord.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards