linneawinroth

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av linnea winroth - 2 januari 2016 16:47

Vad har hänt i dag egentligen? Jo jag hade sovmorgon och åt min frukost senare än dom andra. Det blev Pah Thai till frukost och sen gick vi bort till en av stränderna och snorklade. Jag som alltid är lika tråkig gick hem efter en timme, Om äns det. Men jag var med och badade. Det är ju alltid något. På kvällen gick alla och tog massage. Eller ja alla utom Viktor för han sov. När alla tillsist var klara så gick vi och åt och sen gick vi en promenda till något flott resort längre bort. Det hette "Andi Resort" eller något liknaden. Grejen var att dom hade pool och mega fina och stora hus/ bongalo/ lägenhet ja ni fattar. Dom hade till och med konstgräs.


På vägen hem stanade vi till och köpte glass. Denna gången blev det kokos och lime glass i en kokosnöt. Super gott var det. Det var lite som youghurt baren där hemma. Man fick välja 3 skopor glass och sen ta hur mycket strössel, jordnötter, chokladsås och några choklad rån på. Super mumsigt och super kladdigt. Denna glassen var så mycket bättre en den förra jag köpte. Den förra jag köpte kostade 79Batt/ kula och nu fick jag 3 kulor, kokosnöt, strössel, chokladsås och rån för 70batt. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards