linneawinroth

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av linnea winroth - 7 januari 2016 14:32

Jaha då sitter man här igen. På flygplatsen i Hongkong och väntar på att vi ska få gå på nästa flyg som går vid 23:55.

Vi har precis ätit lite. Pappa och mamma dricker kaffe medan jag äter lökringar och Viktor äter hamburgare. 

Maten på planet mellan Bongkok och Hongkong var sådär. Jag åt någon pork med ris. Det var mycker ris, lite sås och mycket fett på köttet. 


Hoppas att maten på planet mellan Hongkong och London är bättre. Men jag har ju lite snacks om det skulle knipa :)

Men om det är som på vägen hit så är jag inte orolig. Det serverades frukt, chips och nudlar.


Men för tillfället är dte ganska mysigt här. Jag kan ju sitta med datorn och blogga, kolla Facebook och beställa biljetter till Lovisas dansföreställning som är på Söndag. 

 

Av linnea winroth - 7 januari 2016 06:40

Vi sitter just nu i receptionen och väntar på våran minibuss. Den ska komma 13:00 så killarna sitter med mobilerna och äter chips. Tjejerna är och shoppar det sista. Vårat flyg går inte fören 16:55 men man vet aldrig hur lång tid det tar på flygplatsen. Sist fick vi springa igenom flygplatsen då det tog nästan 2 timmar att ta sig igenom passkontrollen.

Därför tar vi god tid på oss denna gången.

Avslutar med bilder på glassen från Swanson.

Och den sista Pad Thaien

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards