linneawinroth

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av linnea winroth - 9 januari 2016 20:53

Jag är ju van att ligga 6 timmar före så när jag vaknade och var klarvaken gick jag på toa. När jag kollade klockan i taket så visade de 10:34. Första tanken jag hade var att jag nog inte alls har svårt att ställa om kroppen. Det var bara konstigt att det fortfarande var mörkt ute. Jag kollade mobilen för säkerhets skull. Den visade på 2:07. Jag hade vist inte vant mig än. 
Jag gick ner med täcket och mina knälånga raggsockar och tände brasan i hopp om att jag kanske kunde somna till skenet av elden. Jag brukar ju kunna somman i soffan där det är lite ljus och värme. Men nej inte alls. Jag fick snällt sitta i soffan och kolla film tills pappa kom upp strax efter 6.


Så det har varit en riktigt lång dag för mig i dag. Det har ju snöat fruktansvärt mycket i dag så pappa har skottar uppfarten 3 gånger. På eftermiddagen åkte jag och killarna till mormor och Leif. Mamma fick stanna hemma då hon hade feber i dag. Mormor och Leif björd på mat. Det blev stek med sås och potatis. Blomkål till mig i stället för potatis. Jag hade beställt maten och mormor var bara glad att vi kom och hälsade på.


Jag började känna att tröttheten kom runt 4 tiden så jag tog en snabb lur på soffan hos mormor. Det var inte många minuter jag fick vila ögonen men det var det enda som behövdes så att jag orkar vara uppe tills nu. 

Större delen av dagen har jag tillbringar i ett hörn i soffan och kollat film, nyheter och andra saker som man har missat under semestern.


Men nu vill jag bara sova och hoppas på att jag kommer sova längre i morgon. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards