linneawinroth

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av linnea winroth - 14 januari 2016 13:13

Jag vet att jag inte bloggat på ett par daga. Men jag har varit sjuk så jag drar allt nu i stället.

I Söndags var jag och Viktor i Göteborg för att kolla på Lovisas dansföreställning som hette "Vem stal tiden?" Det var sjukt bra och alla var så duktiga. 


När vi åkte hem därfirån började jag hosta något fruktansvärt. Och när jag vaknade i Måndags hade jag 39,4 i feber. Under dagen hade jag 39,8 så jag var sängliggande och hade riktigt ont i halsen. På tisdagen ringde vi sjukvårsupplysningen och dom sa att jag bara skulle vänta ut det. Natten till i går som jag nästan inget så i går åkte jag in och fick starkare morfin tabletter. Jag åkte hem och tog en och sen var jag klubbad resten av dagen. Riktigt groggy var jag efter bara 5mg. Så jag fick sova ut riktigt mycket men halsen blev inte bättre. I dag har jag fått sova hela natten. Jag har sovit nästan konstant i 18 timmar. Gårdagen levde jag på några ytterst få tuggor pizza och 1L cola.


I dag allt lite bättre. Jag har fortfarande ont i halsen. Inte lika mycket som i går men en hel del fortfarande. Mamma har bara sin hosta kvar från sin influnsa, jag börjar bli lite bättre och pappa har precis fått hög feber. Så det går om vart annat här. 


Så jag kommer inte göra många knop i dag men jag har fått gjort lite engelska fasten att jag inte måst så bra och inte kan prata då jag är fruktasnvärt hes.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards