linneawinroth

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av linnea winroth - 18 januari 2016 08:30

Nej jag är inte helt 100 än men just nu sitter jag på tåget till Stockholm. Jag ska träffa min nya chef och kolega i dag. Jag är fortfarande snuvig och när jag hostar så känns det under revbenen. Men jag ska göra mitt bästa i dag och ge ett bra intryck. Jag har varit uppe sen 4 i natt och tog tåget från Falkenberg vid 5:07. Jag skulle ta tåget 5:37 men fick en kännsla att jag skulle åka tidgare och bra var väll det för det tåget var visst försenat. Tåget till Stockholm gick 7:05 och nu är vi någon stans mellan Skövde och Södetälje. Haha det finns granar och snö så långt jag kan se. 


Jag ska bo i Galma stan denna gången så när jag kommer fram går jag dit och lämnar väskan innan jag börjar ta mig till Sollentuna. Jag ska vara och träffa chefen vid 13:00 sen ska jag "hänga" på cafet tills Emma slutar vid 18:30. Det blir nog inte så mycket sittande för jag kommer gå runt och fingra på typ allt. 


Föressten jag åker med MTR Express. Super mysigt tåg som är som sprillansnytt och mycket plats för packning och ben. Och jag har inte kännt av min åksjuka än vilket jag alltid smärtsamt blir påmind av strax efter att man kommit ut från Göteborg. Men inte i dag.


Jag fördriver tiden med att kolla på "Så Ska Det Låta" och jobba lite på min engelska. Sen bir det film. Det är ju ca 90 min kvar så lite film ska jag nog hinna med. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards