linneawinroth

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av linnea winroth - 20 januari 2016 20:00

I dag när jag vaknade hade jag ingen lust att hoppar ur min pyamas men jag var ju tvungen att åka in till stan för att lämna papper på Arbetsförmedlingen och sen hämta min undervattens kamera. Eller jag skulle egentligen vilja ha pengaran tillbaka men när jag vär var där så orkade jag inte dividera med dom om varför jag inte ville ha min lagade kamera. Så jag tog kameran så får jag ta det när jag orkar. Sen åkte jag hem till Zara för att lämna presenterna från Thailand och det slutade med att vi myste i soffan i över två timmar. 


När jag sen kom hem så sonade jag i soffan och vaknade av att mamma pratar i telefon och petar på mig.

Jag har nu eventuellt hittat boende halav tiden som jag behöver. Jag ska bo i solna från mitten av Februari och fram till April. Så nu blir det antagligen vandrahem i 2,5 veckor. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards