linneawinroth

Alla inlägg under januari 2016

Av linnea winroth - 1 januari 2016 17:30

Nu har vi gått in i 2016!! Jippi?
Vad har vi gjort i dag då? Jo vi har haft sovmorgon. Så skönt det var. Men eftersom vi vaknade senare i dag så blev allt vi gjorde under dagen försenat. Vi år frukost vid typ 10:30, låg på stranden till strax innan 5 och åt kvällsmat vid 20:30. Vi åt på en restaurang "Domherre Bannana Tree". Det var där jag åt mina goda vitlöksmarinerade räkor heromdagen. I dag åt även Lotta och pappa det. Super mumsigt och så mycket räkor man får när man beställer det.

Innan vi gick hem sen så bokade vi båt och bussbiljett till flygplatsen den 5 Jan. Och på vägen hem tog jag och mamma en glass. Mamma köpte en Magnum och jag köpte kulglass. Skit smakade den!! Jag köpte någon grön mint och den smakade parfym. Det var inte alls gått och då kostade 1 kula 79batt. Ca 20kr, jag köpte två kulor. Grön mint (som var blå och smakade parfym) och någon jordgubb ceeascake. Den gick åtminstonde att äta. Jaja nu har jag prövat det. Nästa gång ska jag pröva någon kokosglass som folk säger ska vara så god.

Och innan jag avslutar så får jag berätta att Lotta och Carro hittade en död fågel på deras balkong i dag.

[Bild]

[Bild]

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards