linneawinroth

Alla inlägg den 13 februari 2016

Av linnea winroth - 13 februari 2016 22:18

Vad har jag gjort i dag?

Jo jag har varit på jobbet när jag egentligen skulle vara ledig. Men jag var där för att fylla ut det lilla tomrum som blev i cafet när alla andra var på möte. 

Sen gick jag runt och störde Emma när hon jobbade vidare. Hon fick även någon som var lite intreserad av henne. Då är det tur att dom ses igen på Måndag då han kommer regelbundet till oss. 


Sen när jag tillslut kom hem så satt jag i köket och pratade med mamma medan jag åt mat och väntade på att Melodifestivalen skulle börja. 

När det närmade isg så ville jag vara förberädd och fixade då ett litet hörn i storarummet för att sitta så nära internett annslutningen som det gick för att få så bra uppkoppling som möjligt nu när tv:n inte är inkopplad. den är någon stans under plasten som jag inte flyttar på om jag inte måste. 


Men i alla fall så gick det åt h******e för det krånglade så jag fick snabbt flytta tillbaka till köket. Där stod jag större delen av programet så tröttnade jag på att stå och hämtade en stol. Jag fick 5 av 7 rätt denna veckan med. Jag är ändå ganska bra på det.


Nu sitter jag i sängen och lyssnar på min ljudbok. Men nu ska jag snart sova för jag är sjukt trött. 

I morgon ska jag och Emma köpa arbetskläder. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards