linneawinroth

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av linnea winroth - 14 februari 2016 21:17

Grattis eller något sånt. Själv har jag tillbringar dagen med Emma. Vi har varit på Mall Of Scandinavia och fixat kläder till jobbet.

  Det blev svarta och vita skjortor med svarta koftor. Sen åkte vi till jobbet och lämnade allt. Då fick vi skjuts av Vincent (chefen) till hanns restaurang i Märstad och åt tre rätters. Det blev Pekingsoppa.

 

Se blev det röd curry i kokosmjölk.

 

Super gott men räkorn var på gränsen till för straka. 

Och till efterrätt blev det friterad banan och glass. 


Nu är jag hemma igen och jag har flyttat mig från köker till storarummet. Jag flyttade på målargrejerna och fixade lite plats till darton på bordet. I ett tappert försök att få bättre uppkoppling. Nja det gick väll sådär. Men nu har jag snart prövat alla hörn det går och just i kväll var det bäst här. I går var det ju visst bäst i köket. 

Jag har nu suttit i mörkret och kollat på Beck och sen även på Så Ska Det Låta. Nu är jag trött och ska sova. I morgon börjar en ny veckan med morgon pass. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards