linneawinroth

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av linnea winroth - 17 februari 2016 20:50

I går fick jag mitt betyg i Engelska 6 och i dag börjar jag med Psykologi. Ingen vila här inte. Som tur är så är psykologi mycket lättare än engelska. Och för att göra det ltte svårae för mig så har jag min psykologi bok hemma i Falkenberg och jag ska vara klar med kursen innan jag hinner hem till Falkneberg. Mamma försöker skicka bilder på sidorna i boken men inget fel på min mamma. Eller jo hon är sjukt dålig på att ta bilder. Och sen ska man se vad hon har skickat för text. Det går riktigt dåligt. Förlåt mamma men du suger på detta. Jag har inte tid att försöka lista ut vad det står utan jag behöver veta exakt avd det står. Då är det bra att man har google så man kan lästa lite bakgrundsfakta och sen ta resten från huvudet. Jag har ju läst denna kursen på gymnasiet precis som jag gjorde med min engelska och min matte. Jag hade bara oturen att få dåliga lärare i dom ämnenan. Ärligt talat så gör läraren mycket i en kurs. Min mattelärare favoriserade klasser och ansåg att folk på estet inte kan vara duktig på bårde sång, dans eller bild och samtidigt vara smarta. Därför var han ganska snabb med att berätta att han inte trodde på att vi skulle klara det. Natur var mycket snartare än oss. 


Min engelska lärare ska vi inte tala om och psykologi läraren var bara så rörig. Det var så mycket olika saker och så röringt och jag kännde aldrig att jag förstod riktigt vad allt handlade om. Det var så likt allt enligt mig. Men sen läste jag en fördjupnings kurs i psykologi och den gick mycket bättre för då fick man välja vad man ville fördjupa sig i. Då kunde jag fokusera på en sak och göra en djupdykning i det. 


Och nu till min dag. Jag la mig sent i går men vakande likt förbannat riktigt tidigt i dag och åkte till jobbet 2,5 timmar tidigrae än jag borde gjort. Var väll på jobbet kl 8:30 och började egentligen kl 11:00. 

Sen fick jag gå hem 90 min tidigare så då passade jag på att sätta mig med psykologin och jag ska i morgon lämna in del 1 av tre. Denna kursen kommer gå riktigt fort då jag ska har gjort ca 50 timmar på 14 dagar.


Och nästa vecka åker jag hem till Falkenberg en dag för att sen åka vidare till Helsingborg. På torsdag åker jag och då ska detta vara klart. Hela kursen ska vara klar då. 


Nu ska jag sova för i morgon ska jag börja 5:30. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards