linneawinroth

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av linnea winroth - 20 februari 2016 22:45

Nu är jag ledig en dag. Det är skönt för jag behöver nog vara ledig då jag är riktigt seg i kroppen och jag har värk i ryggen. Det är inga bra golv på jobbet och jag har inga bra skor. Men jag ska ju hem nästa vecka så får hämta min andra skor då. 


Vad har jag annars gjort då? Jo jag har vart i Kista några timmar och nu är jag hemma och chattar med folk. Jag var inte så inne i Melodifestivalen i dag men det var väll helt okej tycker jag. Jag gillade verkligen Lisa Ajax nummer och Oscar Zia är ju bara för bra. 


Men ärligt talat vad har hänt med Melodifestivalen? Det är ju inte alls lika kul som förr.  

Nej nu går jag och lägger mig. 

I morgon blir det till att plugga och sen städa lite.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards