linneawinroth

Alla inlägg den 21 februari 2016

Av linnea winroth - 21 februari 2016 21:17

i dag har jag pluggat en del. Dagens tema på psykologi uppgiften i dag var självmord och psykisk ohälsa. Visst låter det uppmuntrande att läsa om det. När jag fick nog av allt deppigt så gick jag ut och gick. Jag gick till Solna centrum. Visseligen är det inte långt dit men jag ville röra mig lite runt solna. Sen tog jag mig in till stan för att boka bor på Pong tills när alla kommer om 3 veckor. 

Och när jag gått tills jag fick ont i fötterna, då återvännde jag till Solna. Nu sitter jag i soffan och kollar på någon film. jag har gjort klar psykologin för denna veckan och nu har jag bara en uppgift klar innan jag ska ha min examination. 

Skönt att kursen är så liten. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards