linneawinroth

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av linnea winroth - 24 februari 2016 21:26

Jag la mig vid 19 tiden i går och hjälp va trött jag var. Jag sov i över 12 timmar. men när jag vaknde i dag gjorde jag det med en riktigt orolig kännsla i magen. Alltså det var krig mellan magen och tabletterna. Alltså jag har haft en spykännsla hela dagen. Och jag har ätit i samban med tabletterna precis som läkaren sa men jag mådde inte bättre för det.

Så bortsätt från möte och att jag flyttade mina grejer till Huvdsta så har jag bott i soffan. Och det kommer ja göra i morgon med. 

Och i morgon åker jag hem till Falkenberg och träffa alla och passar på att bli ompysslad av familjen när man känner sig liten och ynklig. Men jag lovar att jag kommer tillbaka till Storstan och denna gången med fler grejor.


Nu ska jag sova för det är jobbigt att inte orka göra något.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards