linneawinroth

Alla inlägg den 25 februari 2016

Av linnea winroth - 25 februari 2016 22:46

Vilken händelserik dag alltså. SJ ringde och uppgraderade mig till 1Klass. Lyx för här får man gratis kaffe och te. Vilken osist att jag inte uppskattar kaffe och är lite kräsen när det gäller te. Men mysigt är det åt minstonde. jag tyckte att allt gick så bra med tåg och sånt. Men sen säger mamma att jag ska kolla tåg tiderna igen. jag skulle ta 23:55 men nu ser jag att det sista går 22:49. Så pappa får köra till Göteborg och hämta mig. Skulle jag vetat detta när jag bokade det så skulle jag ju åkt tidigare. Fast hur skulle jag veta att jag skulle vara sjukskriven och ha tid att åka tidigare. Jag skulle ju egentligen jobba till 18:00 i dag och sen skynda mig hem och hämta väskan innan jag skulle åka till T-Centralen och åka hem. Jag har alltid klarat det alla andra gånger när det gäller tågen mellan Göteborg och Falkenberg. Men inte i dag. Bara för att jag vågade tänka att jag har flyt. 


Så jag sitter på tåget dom sista 40 min och pappa kör så fort han kan till Göteborg. 

Stackare men vad ska man göra? Ta bussen som går 1:45 och sen åka i nästan 2 timmar för att komma hem? Har inte riktigt lust till det när man har mycket med sig och har ont i ryggen och mår hyfsat illa. Har fått behålla maten i dag men det var väll precis också.


Det ska bli skönt att få komma hem och krama om familjen och kanske få bli lite ompysslad.

Efter allt som hänt denna veckan så ska det bli skönt att slippa tänka på det och bara ha mysigt i helsingborg med mamma. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards