linneawinroth

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av linnea winroth - 2 mars 2016 18:48

I dag har jag jobbat min första dag på Storesupport. Super kul och mina arbetskolegor i dag var bara för roliga. Hoppas jag träffar dom igen snart. 


När jag sen kom hem så passade jag på att duscha och helt plötsligt när jag satt vi datorn så slog det mig att jag har examination i Psykologi i dag. Jag var så nära på att missa den. ;) haha nej klockan var strax innan 16:00 när jag kom på det och examinationen var 18:30. 


Men nu när jag skulle ha samtal med läraren så strulade allt så jag fick varken fram ljudet eller bilden. Då blev jag stressad. Men jag lyckades fixa det och det har nog varit den lättaste redovisningen någon sin. Det tog inte många minuter innan hon sa: Men är det okej för dig om jag sätter ett C på dig? Jag hade väntat mig ett E så ett C är ju toppen. Men nu har jag gjort en kurs utan kursböcker och lyckades ändå få ett bra betyg. 


Nu ska vi fira det med en 33cl cola :D och kanske en korv också. Vi får se vad jag hittar i min frys. 

Annars blir det film hela kvällen innan jag sen ska sova och sen jobba vidare i morgon. I morgon blir det kassa utbildning på andra sidan stan. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards