linneawinroth

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av linnea winroth - 15 mars 2016 22:36

I dag var det ju min lediga dag. Vad hände? Jag som skulle göra så mycket, typ städa och träffa Rebecca och göra lite ärenden. Vad fick jag gjort? Städning? Nepp. Ärenden? Nej. Träffa Rebecka då? Haha nej. Varför undrar ni. Jo jag blev in ringd. Så i utbyte mot att jag gick in på min lediga dag så får jag vara ledig på Lördag och jag får två biobiljetter. Så ska väll inte klaga alls.

Jag satt i kassa i dag på Ica. Kan väll bara summera dagens jobb med att det inte var mig dag i dag. Det var så mycket som gick fel i dag. Exempelvis så flippade rullbandet ut vid några tillfällen och vara körde igenom all mat utan att jag fick stopp på det.

Men nu är jag snart hemma och då ska jag tycka lite synd om mig i min säng med ett glas juice.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards