linneawinroth

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av linnea winroth - 21 mars 2016 20:16

Förra veckan sken solen och man kunde lämna jackan hemma. Men det var förra veckan, nu får man ta fram vinterjackan, mössa och vantar igen. I dag precis som dom andra dagarna så har det varit mulet, regnat och snöat. I dag har jag varit ute stort sätt hela dagen. Kallt som fan och värma sig kunde vi knapt göra. Vi har flyttat en butik några 100 meter, det har varit mycket stuva in i lastbilar och sen packa ut dom igen. Så det blev ett par vändor med lådor och pallar. 

Vädret var inte på våran sida så man börja frys redan vid 11 och man höll på fram till 17:00. Men det tog mig över en timme att komma hem. Varför? jo för bussen var inställd pga köer. Så man fick stå ute i kylan i 30 min, ta en omväg hem och sen komma hem efter 18:20. Jag har nu slutat frysa. Men det blev till att byta till pyamas, ta på sig raggsockar, kofta och mössa och lägga sig under täcket.


I morgon blir det samma sak så då blir det till att klä sig varmt. Då kommer vi vara inne bara för att jag är förberädd.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards