linneawinroth

Alla inlägg den 22 mars 2016

Av linnea winroth - 22 mars 2016 22:05

I dag har jag varit i Barkaby precis som i går och i Fredags. 

I dag var det mer inne tid än i går. Men det visste jag inte när jag åkte dit i dag så jag hade på mig exta mycket kläder och sen fick jag vara inne på grund av min förbanande rygg. Men det gick bra även om jag vid vissa tilfällen bara vilja lägga mig på golvet och sträcka ut ryggen. Varför jag inte bara gjorde det? Jo för att nr1: det var smuttsigt, nr2: det var kallt på golvet, nr3: jag skulle ligga i vägen för alla som arbetade och sist men inte minst nr4: jag kan inte vara sååå konstig längre även om jag lätt skulle kunna göra det. Men som sagt jag har ju ett slags rykte här och vill inte smutsa ner det. ;)

Jag skoja bara. Visst det är sant att jag övervägde att lägga mig ner men vem skulle seriöst göra det?


Vid 15 tiden fick jag sms om att vi alla hade jobbat på bra och att vi blev klara i butiken en dag tidigare. Vi skulle varit på Kapphal i morgon med men eftersom vi redan hade flyttat allt så blev vi avbokade därifrån och ska nu vara på andra ställen. Jag hamnade på Coop Daglivs. Men jag fick bara vara där några minuter innan dom ringde mig och bara: " har ju flyttat dig till Daglivs men vi flyttar tillbaka dig till Kapphal. Dom gillade dig och har specifikt bett om att få ha kvar dig den sista dagen med." så jag kör en dag till där ute i Barkaby. Kul att man jobbar på bra så att folk vill ha kvar en där. Jag verkar vara den ända från StoreSupport som ska vara där i morgon och det känns lite roligt. Men det känns även skönt att slippa undra vart man ska vara någon stans. Nu vet jag ju var och när jag ska vara på ställerna.


Men efter i morgon är jag där jag var sist, Helt ovetande på var, när och hur jag ska jobba. Men det är det som är lite av charmen. 

Förutom det att jag stannade kvar 90 min till efter att alla andra små storesupportare slutat så har jag hunnit fixa en tid till en sjukgymnast. Nu ska vi ta och fixa den där förbanande ryggen en gång för alla. Annars kommer jag innom en ganska snar framtid ligga på mitt golv och inte kunna ta mig upp. Det känns som att det bara blir värre ju fler dagar som går. 

Men jag härdar ut en vecka till. Och snart är det ju Påsk!!!! Kul vad ska ni hitta på då? Jag ska antagligen jobba och om det inte blir jobb ska jag ut och gå eller så sätter jag mig på ett biblotek. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards