linneawinroth

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av linnea winroth - 27 mars 2016 21:34

Precis, vad hände förra månaden vid den här tiden? Jo för exakt en månad sen så var jag och mamma och kollade på Darin i Helsingborg. 

I morgon är det den 28 och då var det en månad sen jag var på väg tillbaka till Stockholm. Och då till mitt nya hem i Huvudsta. Nu har en månad gått och då är det dax att dra vidare till nästa hem. Denna gången i Kista. 

Så i dag packade jag ner större delen av min lägenhet.

 

Trodde att ALLA mina kläder skulle få plats i dessa väskorna. Jag tänkte typ skor i resväskan och kläder i ryggsäcken. Eh.... Jag fick i skorna i ena halvan av väskan och i mina "finare" kläder i den andra halvan av väskan. Då återstod det inte mycket av mina "Vandliga" kläder som skulle ner i ruggsäcken. Men tro f*n att jag fyllde den väskan med. 

Och då hade jag bara fått ner kläderna och skorna. Så fick ta min idrottsbag och packa ner skriskorna och vinterkläderna så som jackan vantar och mössa. Nu får det alltså inte bli klatt denna veckan för jag har inte kvar dom i lägenheten. Kommer till det sen men först så packade jag alltså ner vintersakerna och sen även mina handväskor. Två stycker varken mer eller mindre. 

Det slutade med 6 väskor allt som allt. 

 

Dom två väskorna som inte fick vara med på bilden är min datorväska och min kamera väska. 


Så i slutändan ahr jag packar ner allt i väskor förutom det jag kommer behöva under veckan. Ett par ombyten, toa artiklarna, dusch sakerna och tvättmedlet är det som jag inte har röt förutom då maten och datorn. Haha jag sitter ju vid den nu. 


Men i alla fall så tog jag det som gick att bära och åkte till Kista. Packade upp sakerna där och åkte hem igen.

   

Måste bara fråga er. Vad får ni för kännsla när ni ser detta? Jag får en riktig storstads kännsla av att se detta. Och detta kommer jag snart få se varje morogn när jag åker till jobbet. Vilken dröm alltså.


När jag åkte tillbaka hem från Kista så kom jag på att jag hela tiden under min tid här enbart har bott vid den blåa linjen. När jag bode vid Solna Centrum så var det mot Akalla man åkte, Sen nu när jag bott i Huvudsta så var det mot Hjulsta man åkte och nu när jag flyttar till Kista så ska jag återigen åka mot Akalla. Så jag bytar typ bara spår här. Smidigt med tanke på mitt jobb. 


Men förutom att jag har packat så har jag gått en lång promenad. Får man säga att Huvudsta är mycket gråare än Kista? Men strunt samma jag lyssnade ändå på en bok. 


Och slutligen har jag fixat min blogg.

 

Kan ju inte ha en blogg där det står fel information om mig. 

Det var som sagt ett tag sen jag gick igenom den inforationen. 

Men nu är den uppdaterad så gå in och kolla :D

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards